Wszystko, co musisz wiedzieć o Telekomunikacji

Przedsiębiorcy są wiecznie wdzięczni Alexander Graham Bell za wynalezienie telefonu, ponieważ narodziny tego urządzenia przyniosły niewyobrażalne długości rozwoju. Od momentu wprowadzenia telefonu stały się integralną częścią komunikacji biznesowej.

Dynamiczna ewolucja telefonu pozwoliła nam osiągnąć jeszcze wyższe poziomy. Doszliśmy daleko od nieporęcznych prototypów stosowanych wcześniej do przenośnych i przenośnych modeli, jakie mamy obecnie. Oto kilka interesujących faktów dotyczących telefonu w pierwszych latach.

Powitanie

Zanim „cześć”, to było „ahoy”. Powitanie „ahoy”, znane jako powitanie korzystane przez marynarzy i ręce pokładowe, zostało zaproponowane przez pana Bella jako wspólne powitanie w celu odbierania połączeń telefonicznych. Jednak to zostało szybko zastąpione przez „cześć”, sugestia z Thomas Edison.

Rola kobiet w telekomunikacji

Pierwszymi operatorami telefonicznymi byli młodzi mężczyźni. Ale byli znanymi pranksterami, którzy mieli skłonność do rozmawiania kobiet dzwoniących. Ich złośliwość doprowadziła do kobiet zastępujących mężczyzn jako operatorów.

Znany właściciel telefonu

Mark Twain, znany amerykański autor, był jednym z pierwszych, który mial zainstalowany telefon we własnym domu. W tym czasie firma telefoniczna opłacała miesięczną stawkę, ponieważ nie było jeszcze żadnej technologii.

Pierwsze słowa usłyszane przez telefon

„Watson przyjdź tutaj, chcę cię”, były pierwsze słowa, które kiedykolwiek zostaną podane przez telefon. To połączenie telefoniczne zostało wykonane 10 marca 1876 r. W Bostonie w Massachusetts między Alexanderem Grahamem Bellem i jego asystentem, Thomasem A. Watsonem.

Minuta ciszy

Ponad 14 milionów telefonów przestało dzwonić przez całą minutę w 1922 roku, kiedy Alexander Graham Bell zmarł. Jako hołd firmy telefoniczne w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie zamknęły telefony w milczącej ciszy.

Różne zastosowania telekomunikacji w dzisiejszych czasach

Strategia i aplikacja wyjaśnia podstawowe zasady wykorzystania sieci jako narzędzi strategicznych w biznesie. Naprzyklad, telekomunikacja pomogła wzrosnąć dużym przedsiębiorstwom, nawet dla kasyn online. Nie ma innego i lepszego sposobu dla budowania relacji między klientami i ich zaufaniem, niż znalezienie czasu, aby porozmawiać z nimi. Tak jak pierwsze słowa wypowiadane na pierwszym telefonie, pierwsza rozmowa między klientem i servisem jest tak samo ważna. Kliknij tutaj aby być pierwszym, kto ma takie doświadczenie. Kasyna online to tylko jeden z wielu przykładów, jak telekomunikacja pomaga zaspokoić potrzeby ludzi. Jednak zabawny jest ten fakt, że Alexander Graham Bell lubił gry hazardowe, i często odwiedzal witryny kasynowe.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *