technologia

Jak technologia zmienia sposób, w jaki komunikujemy się w pracy

Technologia jest obecnie najważniejszym narzędziem komunikacji dla organizacji. Technologia zmieniła sposób, w jaki organizacje przeprowadzają public relations i marketing, w tym sposób ich interakcji z mediami i interesariuszami. Absolwenci z tytułem magistra komunikacji zdobywają umiejętności w zakresie kierowania i doskonalenia wykorzystania technologii komunikacyjnej przez organizację w celu lepszego osiągania celów.

Tradycyjne media a nowe media

Szybki rozwój i przyjęcie nowej technologii zmieniło oblicze komunikacji za pośrednictwem tradycyjnych mediów. Słowo dnia, według gazety Association of America, to innowacja. Zawodowi dziennikarze mediów drukowanych i telewizyjnych musieli konkurować z amatorskimi wydawcami, by nie poświęcać uwagi czytelnikom. Organizacje medialne, które nie utrzymają aktualności w zakresie technologii komunikacyjnej, mogą zostać połknięte przez inne, bardziej zwinne organizacje, które mogą. Aplikacje internetowe i mobilne, takie jak Twitter, Instagram i Facebook, to często pierwsze miejsca, w których czytają czytelnicy. Nawet kasyna online mają wiele reklam, które po kliknięciu prowadzą do stron z wiadomościami lub sklepów internetowych. Możesz chcieć zagrać trochę Starburst za darmo, ale w końcu zaczniesz czytać wiadomości.

technologia

Public Relations w cyfrowym świecie

Media społecznościowe sprawiły, że public relations (PR) było trudniejsze, ale zwiększyło także dostępność organizacji. Menedżerowie public relations muszą być sumienni w sposobie korzystania z komunikacji. W przeszłości wysokiej rangi urzędnicy w organizacji mogli pozostawić większość komunikacji poza biznesem przedstawicielowi PR. Teraz za każdym razem, gdy wyżsi menedżerowie kontaktują się z interesariuszami, mediami i opinią publiczną, są podatni na wprowadzanie w błąd. Wraz z rozprzestrzenianiem się inteligentnych urządzeń i raportowaniem w czasie rzeczywistym, specjaliści PR muszą edukować i monitorować wszystkich w organizacji. Muszą również opracować plany komunikacji kryzysowej, gdy żenujące i negatywne informacje będą miały charakter wirusowy w stosunku do mediów społecznościowych.

Komunikacja w miejscu pracy

Dostępność nietechnicznych specjalistów na urządzenia i aplikacje rodzi pytanie, w jaki sposób firmy wykorzystują komunikację organizacyjną poza swoimi murami. Instytut PR (IPR) postrzega to jako doskonałą okazję dla specjalistów ds. Komunikacji do „myślenia poza firewallem”. Innymi słowy, specjaliści od komunikacji powinni rozważyć zalety udostępniania treści poza prywatnymi serwerami ich organizacji. Umożliwienie pracownikom dostępu do plików cyfrowych i pracy e-mailem poza zaporą biznesową może zwiększyć produktywność.